Get This
Wan Hazel Home
Wan Hazel Facebook
Get This.

About Me

My photo
NAME : Mymie (≧▽≦) AGE:15(2011)(◕ ‿◕ ) HOMETOWN: BiNtulu 5teen year old ;). PMR candidates! Ouhno, i must study hard this year. Huhu. I'm pure islam. I ♥ kuching. I'm bintulu. School at SMK Bintulu. I'm friendly. I'm not keep enemies okay. I'm love to be friend with you all. Hehe. Do follow my blog yaa. ♥

Sunday 31 July 2011

MONSTER PUASA

selamat menyambut bulan ramadhan
 hari ini 01082011 hari yang mulia untuk umat islam .  untuk menunaikan ibadat puasa . hari ini saya sudah menunaikan ibadat puasa bersama-sama keluarga walaupun tahun saya tidak menunaikan bersama dengan ibu saya , iaitu NURFATIHAH BT ABDULLAH berada di MIRI sekarang . saya minta maaf kerana pernah kurang ajar sama mamak . rindu sangat dengan mamak . sepanjang malam saya rindu awak mamak . anak mamak akan belajar betul-2 untuk mamak . IMISHYOUDAMN !